Upravit stránku
Jsme moc rádi, že startujeme cvičení pro nejmenší děti. Vedle nezávodní gymnastiky se tak rozšiřuje naše nabídka v pohybovém rozvoji dětí, kterou chceme vedle florbalu dlouhodobě budovat.
Míra Zajíček

předseda

Rozšiřujeme nabídku pohybového rozvoje dětí i pro ty nejmenší. Již nyní se můžete přihlásit do našeho Mimi Cvíča, které povede certifikovaná trenérka Káťa, která se na Vás bude těšit i se svým synem Jiříkem. V úvodní sezóně otevíráme 2 kategorie pro děti ve věku 12 - 36 měsíců, v následující pak přidáme i pro děti ve věku 3 - 12 měsíců.

Cvičit budeme ve 2 pololetích.

  • 1. pololetí: září 2019 - leden 2020
  • 2. pololetí: únor 2020 - červen 2020

Háďata

pro děti ve věku 3 - 6 měsíců

Připravujeme pro sezónu 2020/2021

Koťata

pro děti ve věku 6 - 12 měsíců

Připravujeme pro sezónu 2020/2021

Tučňáci

pro děti ve věku 12 - 18 měsíců

úterý 10:00 - 11:00
čtvrtek 10:00 - 11:00

1 900 Kč / pololetí / 1h týdně

kapacita 20 dětí

PŘIHLÁŠKA

Klokánci

pro děti ve věku 18 - 36 měsíců

úterý 11:30 - 12:30
čtvrtek 11:30 - 12:30

1 900 Kč / pololetí / 1h týdně

kapacita 20 dětí

PŘIHLÁŠKA


Jak postupovat pro přihlášení

  1. Pročtěte si informace o Mimi Cvíču a vyberte správnou kategorii. 
  2. Vyplňte PŘIHLÁŠKU.
  3. Po zpracování přihlášky (do cca 1 týdne) obdržíte na uvedený email potvrzení a přihlašovací údaje do naší Členské sekce. Tam bude probíhat komunikace v rámci skupiny, přihlašování / omluvy z tréninků a bude zde později vygenerovaná i platba pro uhrazení cvičení na dané pololetí.
  4. Další postup již budete řešit přímo s trenérkou.

 

V případě jakýchkoliv dotazů využijte jeden z kontaktů níže.


Kde cvičíme

Fitness BeFit:

  • Adresa: U zámečku 27, Budova C6 Foxconn, Pardubice 53002 (odkaz na mapu)
  • Cesta autem: na kruhovém objezdu ze směru od nemocnice 3. výjezd (vchod je z parkoviště u budovy C6)
  • MHD: linky 2, 12, 27, 28 (zastávka Zámeček)

Vedle moderně zařízených prostor ke cvičení BeFit nabízí i kavárnu, kde si po cvíču můžete s ostatními dopřát třeba kávu s něčím na zub.

1

Zdravíme všechny maminky (tatínky) a jejich děti. V následujícím rozhovoru se dozvíte něco o Kátě, která hodiny Mimi cvíča povede (i s Jiříkem).

Káťa a Jiřík

Jak jsi se dostala ke cvičení?

Všechno to začalo asi ve 12ti letech, kdy jsem sama začala navštěvovat skupinové lekce všeho druhu. Potom na intru, kdy mě spolužáci tahali do hospody, ale já raději chodila běhat a do fitka. Tam začala láska a veliký zájem o to, jak naše tělo funguje, a co je pro něj správné. Byla to dlouhá cesta já několik let sbírala, a stále sbírám, informace a zkušenosti. Postupem času jsem se několikrát utvrdila v tom, že cvičení se chci věnovat naplno celý život. Cítím jako poslání pomáhat lidem, především k tomu být zdravější a cítit se lépe.

Proč jsi se rozhodla začít i se cvičením pro děti?

Vždycky jsem měla děti velmi ráda a s myšlenkou cvičit s nimi jsem si zahrávala už před lety. Zásadní rozhodnutí přišlo, když jsem viděla, jak mi před očima roste Jiřík. Začalo mi do sebe ještě více zapadat, jak funguje fyziologický vývoj, a jaké dopady můžou mít jednotlivé odchylky v dospělosti. Tím, že to začíná už opravdu od narození, je správný pohyb a cvičení opravdu důležité pro to, aby nám tělo dobře fungovalo ideálně celý život.

Kde bereš motivaci cvičit?

Jsem odjakživa aktivní člověk. Baví mě na sobě neustále posouvat hranice. Moc ráda chodím tůry, jezdím na kole, koloběžce, snowboardu,…a zkouším nové věci, třeba jako momentálně longboard. K tomu si ráda zacvičím workout, a momentálně nejraději moje skupinové lekce bosu, které předcvičuji. Když více jak 3 dny necvičím nebo vykonávám náročnější aktivitu, cítím se nesvá. Proto mám i svoje takové malé ,,fitko“ doma. Jsem ráda, že můžu své dítě motivovat a inspirovat k pohybu, obzvlášť v době, kdy se děti musí skoro nutit, aby šli ven a něco dělali. I to je další důvod, proč si myslím, že by se s dětmi mělo cvičit od nejmladšího věku. Pravidelný pohyb, ať už třeba cvičení v nich utváří pozitivní vztah k pohybu a sportu.

Jak budou tvé lekce s dětmi probíhat?

Velmi hravou formou. Důležité je, aby to děti bavilo. Zároveň, ale, budu klást důraz na to, aby děti posilovali především vnitřní svaly. Ty jsou extrémně důležité pro správné držení těla, dnes bohužel u drtivé většiny populace jsou tyto svaly velmi oslabené.


Máte k Mimi Cvíču jakékoli dotazy? Napište nám:

  • Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.
Nahoru